اخبار

پر‌دانلود‌ترین برنامه‌ ها و بازی‌ ها ۲۰۲۳ اپ استور اپل اعلام شدند

پر‌دانلود‌ترین برنامه‌ ها و بازی‌ ها ۲۰۲۳ اپ استور

پر‌دانلود‌ترین برنامه‌ ها و بازی‌ ها ۲۰۲۳ اپ استور

در ماه گذشته، پس از اعلام بهترین برنامه‌ها و بازی‌های ۲۰۲۳ اپ استور، اپل اکنون پردانلود‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های این سال را نیز اعلام کرده است. بر اساس داده‌های بیش از ۳۵ کشور و منطقه، این لیست توسط کمپانی اپل اعلام شده و تاکنون توجه زیادی از کاربران جلب کرده است.

در لیست پردانلودترین برنامه‌های رایگان برای گوشی‌های اپل، جایگاه چهارم به اپلیکیشن تردز اختصاص داده شده است. این برنامه در عرض پنج ماه توانسته است جایگاه بسیار بالایی را در لیست پردانلودترین برنامه‌های آیفون به دست آورد.

اپل به اطلاع می‌رساند که اپ استور هر هفته بیش از ۶۵۰ میلیون بازدیدکننده دارد، که این امر این فروشگاه را به عنوان یکی از پویاترین و ایمن‌ترین فروشگاه‌های اپلیکیشن در جهان معرفی می‌کند.

پر‌دانلود‌ترین برنامه‌ ها و بازی‌ ها ۲۰۲۳ اپ استور

پر‌دانلود‌ترین برنامه‌ ها و بازی‌ ها ۲۰۲۳ اپ استور به شرح زیر است:

در لیست پردانلود رایگان آیفون، برنامه‌هایی همچون Temu: Shop Like a Billionaire و CapCut – Video Editor و Max: Stream HBO, TV, & Movies و Threads, an Instagram app و TikTok به ترتیب جایگاه‌های برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

از سوی دیگر، در لیست پردانلود پولی آیفون، برنامه‌هایی مانند Shadowrocket و HotSchedules و Procreate Pocket و The Wonder Weeks و 75 Hard در بین محبوب‌ترین برنامه‌ها قرار دارند.

در دسته بازی‌های رایگان آیفون، بازی‌هایی همچون MONOPOLY GO! و Roblox و Royal Match و Subway Surfers و Gardenscapes به ترتیب پردانلودترین بازی‌ها هستند.

همچنین، در لیست بازی‌های پولی آیفون، بازی‌هایی نظیر Minecraft و !Heads Up و Geometry Dash و Bloons TD 6 و MONOPOLY در رده‌های برتر قرار دارند.

در زمینه تبلت‌ها (آیپد) نیز، برنامه‌هایی همچون Max: Stream HBO, TV, & Movies و YouTube: Watch, Listen, Stream و Netflix و Google Chrome و +Disney به ترتیب جایگاه‌های اول تا پنجم را در لیست پردانلودترین برنامه‌های رایگان به خود اختصاص داده‌اند.

در لیست پردانلود پولی آیپد، برنامه‌های Procreate و Shadowrocket و Nomad Sculpt و forScore و Toca Life: Hospital به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم جای گرفته‌اند.

در زمینه بازی‌های تبلت (آیپد) نیز، بازی‌های Roblox و Magic Tiles 3: Piano Game و Subway Surfers و Royal Match و !Among Us به ترتیب پردانلودترین بازی‌ها هستند.

بازی‌های پولی تبلت (آیپد) نیز شامل Minecraft و Geometry Dash و Bloons TD 6 و Stardew Valley و MONOPOLY می‌شوند.

در دسته بازی‌های اپل آرکید، بازی‌های NBA 2K23 Arcade Edition و Cooking Mama: !Cuisine و +Bloons TD 6 و Angry Birds Reloaded و Sneaky Sasquatch به ترتیب در لیست پردانلودترین بازی‌ها قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *