اخبار

شوک به اپل و آیفون پرو؛ سامسونگ احتمالاً مدل کوچک گلکسی S اولترا را می‌سازد

خرید عمده لوازم جانبی موبایل ، گلکسی S اولترا

شوک به اپل و آیفون پرو، سامسونگ مدل کوچک گلکسی S اولترا را می‌سازد

سامسونگ به نظر می‌رسد قصد دارد با مدل کوچک‌تر گلکسی S اولترا به رقابت با آیفون پرو بپردازد. با نزدیک شدن به معرفی خانواده گلکسی S24، بازار شایعات در حال افزایش است و حتی گوشی‌های آینده نیز از تأثیر این افشاها مستثنی نیستند. افشاگر Tech Reve در اینستاگرام اعلام کرده است که سامسونگ به ساخت مدل کوچک‌تر گلکسی S اولترا با ابعاد متفاوت ولی مشخصات مشابه نسخه‌های عادی گلکسی اس، برای رقابت با آیفون پرو دست به کار خواهد زد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل ، گلکسی S اولترا

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، این تصمیم نشان‌دهنده یک راهبرد هوشمندانه است؛ ترکیب ابعاد کوچک‌تر و مشخصات قدرتمند می‌تواند با مدل‌های پرو آیفون، به ویژه آیفون ۱۵ پرو ۶.۱ اینچی، به رقابت جذابی منجر شود.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل ، گلکسی S اولترا

بعضی گزارش‌ها نشان می‌دهند که این مدل مینی گلکسی S اولترا ممکن است در مجموعه‌ی گوشی‌های گلکسی FE قرار بگیرد، اما این اطلاعات با ادعای مشخصات قدرتمند و نقش اساسی دوربین که یکی از دلایل محبوبیت گلکسی S است، در تناقض است.

پس از عرضه گلکسی S25، سامسونگ احتمالاً زبان طراحی گوشی‌های هوشمند خود را تغییر خواهد داد. افشاگر مدعی است که خانواده گلکسی S26 با سری‌های قبلی تفاوت زیادی خواهد داشت و گلکسی A با کاهش توجه عرضه خواهد شد.

همچنین، افشاگر اعلام کرده است که سامسونگ در حال کار بر روی مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد نیز است و دو نمونه اولیه از این محصول را تولید خواهد کرد، که یکی بدون صفحه‌نمایش خارجی و دیگری با صفحه‌نمایش کوچک خواهد بود.

با توجه به محبوبیت سری گلکسی زد فولد ۵ و موفقیت در فروش، این اطلاعات به نظر می‌رسد که اخبار اخیری که به عرضه مدل‌های ارزان‌تر این سری اشاره دارند، احتمالاً برخوردار از درستی هستند. باید منتظر معرفی خانواده گلکسی S25 بمانیم تا بتوانیم این اطلاعات را تایید یا رد کنیم. در صورت تحقق، مقایسه قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S کوچک با قیمت گوشی آیفون پرو جالب و جذاب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *