اخبار

سامسونگ، ویژگی‌های جدید دوربین Galaxy S24 Ultra را با تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 معرفی می‌کند

دوربین Galaxy S24 Ultra

سامسونگ، ویژگی‌های جدید دوربین Galaxy S24 Ultra را با تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 معرفی می‌کند

سامسونگ در ویدئویی، قابلیت‌های جدید حسگر ISOCELL دویست مگاپیکسلی را با استفاده از تراشه جدید Snapdragon 8 Gen 3 از کوالکام نشان داد. تاکنون هیچ گوشی هوشمندی با این سخت‌افزار در بازار وجود نداشته است.

Zoom Anyplace به طور خودکار سوژه‌ها را در ویدئو ردیابی می‌کند و هم‌زمان فیلم‌های کرپ شده و کل صحنه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این به معنی این است که حسگر به طور اساسی امکان ضبط دو جریان ویدئوی 4K را فراهم می‌کند – یکی از ناحیه کرپ شده و دیگری از تمام تصویر، این امکان را به شما می‌دهد که بعد از اتمام عکاسی، فریم‌بندی را تغییر دهید. و این قابلیت هم در زوم 2 برابر و هم در زوم 4 برابر کار می‌کند.

گفته می‌شود که این ویژگی به طور خودکار سوژه‌ها را ردیابی می‌کند و آن‌ها را در طی زمان واقعی به دور صحنه در هر جهت نگه می‌دارد، حتی اگر به لنز نزدیک‌تر شود، و همه این‌ها با حفظ رزولوشن 4K انجام می گیرد.

فناوری E2E (End to End) AI Remosaic یک روش جدید پردازش تصویر است. در حال حاضر، حسگر ISOCELL تصاویر را به صورت ترتیبی پردازش می‌کند – رنگ به رنگ، لایه به لایه. راهکار جدید به صورت موازی عمل می‌کند: رنگ، تن، کاهش نویز، افزایش وضوح، HDR، تنظیم تعادل سفیدی و اصلاح سایه‌های لنز، همه با یکدیگر رخ می‌دهند.

این بهبود سرعت ثبت تصاویر را دو برابر افزایش می‌دهد، که منجر به کاهش زمان پردازش و بهبود کیفیت تصاویر می‌شود.

سامسونگ ادعا کرده که تمام ویژگی‌ها “صرفاً جهت اطلاع” هستند، اما ما باور داریم که این ویژگی‌ها در دوربین Galaxy S24 Ultra حضور خواهند داشت، چرا که تأیید شده است که از تراشه پرچمدار Snapdragon جدید و حسگر 200 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در مراسم Unpacked بعدی که گزارش شده در هفته‌های ابتدای سال آینده برگزار می‌شود، خواهیم دید که آیا این ادعا درست است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *