اخبار دنیای کامپیوتر

مانیتور جدید دل، یک تبلت لمسی غول‌پیکر است!

123

شرکت دل مانیتوری نوآورانه و کاربردی را با نام Dell 24 Touch USB-C Hub Monitor معرفی کرده است.

مانیتور جدید دل با پنل ۲۳٫۸ اینچی و وضوح 1080p به بازار عرضه شده است. اما جالب‌ترین ویژگی این محصول پایه‌ی جمع‌شونده‌اش است که این مانیتور را به یک تبلت لمسی تبدیل می‌کند.

مانیتور جدید دل

این مانیتور از نظر ابعاد و ویژگی‌های پنل به تبلتی غول‌پیکر تبدیل می‌شود. به‌وسیله‌ی این پایه ویژه، دل توانسته است تجربه‌ی تبدیل کردن مانیتور به تبلت را فراهم کند.

اگرچه این مانیتور اصولاً برای خرده‌فروشی‌ها و انبارها طراحی شده است، اما کاربران عادی نیز می‌توانند از آن بهره‌برنداری کنند. این به نظر نخستین بار نیست که دل مانیتوری با این قابلیت را تولید می‌کند. مدل‌های مشابهی مانند P2418HT در سال ۲۰۱۷ رونمایی شده بود.

مانیتور جدید دل

مانیتور جدید دل از لمس ۱۰ نقطه‌ای پشتیبانی کرده و با سیستم‌عامل‌های ویندوز و macOS سازگاری دارد. درگاه USB-C آن قابلیت انتقال تا ۹۰ وات برق را دارد و از درگاه‌های HDMI 1.4، DisplayPort 1.2 و چندین پورت USB-A و USB-C نیز بهره می‌برد.

مانیتور جدید دل مانیتور جدید دل

به‌علاوه، مانیتور جدید دل ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و دارای اسپیکر سه واتی است. هر چند که ویژگی‌های تصویری آن به مراتب محدودتر از گزینه‌های پیشرفته‌تری مانند سرفیس استودیو می‌باشد، اما قیمت مقرون به‌صرفه‌تری دارد و به مشتریان تنوع بیشتری را ارائه می‌دهد.

دل P2424HT با قیمت تقریبی ۵۲۰ دلار به بازار عرضه شده است و می‌تواند به‌عنوان یک گزینه‌ی مناسب در مقایسه با گزینه‌های گران‌قیمت‌تر مانند سرفیس استودیو به انتخاب مشتریان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *