اخبار

معرفی iOS 18 و ادغام هوش مصنوعی در کنفرانس WWDC اپل

iOS 18

معرفی iOS 18 و ادغام هوش مصنوعی در کنفرانس WWDC اپل

اپل کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود (WWDC) را در تاریخ ۱۰ ژوئن برگزار می‌کند و اکنون شروع به ارسال دعوت‌نامه‌ها کرده است. این دعوت‌نامه جزئیات شناخته‌شده‌ای را تکرار می‌کند: این رویداد در اپل پارک برگزار می‌شود و از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (PDT) آغاز خواهد شد.

انتظار می‌رود در این کنفرانس، iOS 18 معرفی شود و نشان داده شود که اپل چگونه قصد دارد هوش مصنوعی را در محصولات خود ادغام کند. همچنین در این رویداد درباره نسخه‌های آینده macOS، iPadOS، watchOS و VisionOS نیز اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد.

برخی از دستگاه‌ها دارای هوش مصنوعی مولد خواهند بود، چرا که اپل تأیید کرده است تبلت‌های آیپد ایر و آیپد پرو مجهز به تراشه M4، قابلیت‌های یادگیری ماشینی برای انجام کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند داشت.

انتظارات زیادی در مورد iOS 18 وجود دارد که به عنوان “یکی از بزرگ‌ترین بازطراحی‌های تاریخ iOS” تبلیغ می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که سافاری، عکس‌ها و یادداشت‌ها به همراه اعلان‌های Siri پیشرفته و جمع‌بندی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی بهبود یابند.

iOS 18

برخی شایعات حاکی از همکاری اپل با OpenAI برای پیاده‌سازی ChatGPT در iOS 18 هستند، اما به احتمال زیاد اپل ترجیح می‌دهد کارهای داخلی خود را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *