اخبار

معرفی ساعت هوشمند جدید Fitbit Ace LTE برای کودکان

Fitbit Ace LTE

معرفی ساعت هوشمند جدید  Fitbit Ace LTEبرای کودکان

فیت‌بیت، زیرمجموعه گوگل، امروز ساعت هوشمند جدید خود با نام Fitbit Ace LTE را برای کودکان بالای ۷ سال معرفی کرد. این دستگاه با هدف تبدیل ورزش به بازی طراحی شده و امکاناتی چون تماس مطمئن، پیام‌رسانی و اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی را برای ایجاد آرامش خاطر والدین فراهم می‌کند.

 

ویژگی‌های اصلی

 

– بازی‌های سه‌بعدی تعاملی: این بازی‌ها به طور خاص برای Ace LTE طراحی شده‌اند و از لمس، صداها و شتاب‌سنج استفاده می‌کنند. فیت‌بیت وعده داده است که بازی‌های جدید به‌صورت منظم به Fitbit Arcade اضافه خواهند شد.

– تشخیص انواع فعالیت بدنی: Fitbit Ace LTE قادر است فعالیت‌هایی چون بازی قایم باشک، پریدن روی تخت یا رقصیدن را تشخیص دهد و به کودکان پاداش دهد. این فعالیت‌ها در حلقه فعالیت نمایش داده می‌شوند که با رسیدن به اهداف روزانه، آنها را تشویق می کند.

– الگوریتم حرکتی جدید: این الگوریتم، فعالیت بدنی کودکان را به‌طور دقیق‌تر اندازه‌گیری و انواع حرکات را تشویق می‌کند.

– حفظ حریم خصوصی: اطلاعات مکان و فعالیت کودک فقط به والدین نشان داده می‌شود و داده‌های مکان پس از ۲۴ ساعت و داده‌های فعالیت پس از ۳۵ روز حذف می‌شوند. هیچ تبلیغ یا برنامه شخص ثالثی وجود ندارد و تنها مخاطبین تایید شده توسط والدین می‌توانند با دستگاه تماس بگیرند یا پیام ارسال کنند.

 

ویژگی‌های اضافی

 

– موجودات قابل تنظیم: eejies  این موجودات از فعالیت‌های روزانه تغذیه می‌کنند و با رسیدن کودکان به اهداف حرکتی خود، سالم‌تر و شادتر می‌شوند. کودکان می‌توانند با بلیت‌های بازی ظاهر eejie خود را سفارشی کنند.

– نوارهای کلکسیونی: Fitbit Ace LTE دارای شش نوار کلکسیونی است که هر کدام قابلیت‌های مختلفی را باز می‌کنند و به طور منظم نوارهای جدید عرضه می‌شوند.

Fitbit Ace LTE

– برنامه: Fitbit Ace  این برنامه به والدین اجازه می‌دهد مکان واقعی فرزندشان را ببینند، تماس بگیرند، پیام‌های متنی و صوتی ارسال و دریافت کنند و تنظیمات مختلفی را مدیریت کنند.

– پشتیبانی از Tap to Pay: این ویژگی در چند ماه آینده عرضه می‌شود و به کودکان امکان دسترسی ایمن و آسان به پول تو جیبی را می‌دهد.

– مقاومت در برابر آب: Ace LTE تا عمق 50 متری ضدآب است.

– عمر باتری و شارژ سریع: این ساعت با باتری ۳۲۸ میلی‌آمپر ساعتی، بیش از ۱۶ ساعت دوام می‌آورد و در ۷۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

– صفحه‌نمایش با وضوح بالا: این صفحه‌نمایش با Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود.

Fitbit Ace LTE

قیمت و دسترسی

 

Fitbit Ace LTE با قیمت ۲۲۹.۹۵ دلار از تاریخ ۵ ژوئن به طور انحصاری در فروشگاه گوگل و آمازون عرضه خواهد شد. طرح داده Fitbit Ace Pass نیز با قیمت ۹.۹۹ دلار در ماه یا ۱۱۹.۹۹ دلار برای اشتراک سالانه ارائه می‌شود. اگر تا ۳۱ اوت این اشتراک را دریافت کنید، شامل تخفیف نصف قیمت خواهید شد و یک نوار کلکسیونی رایگان نیز به ارزش ۳۴.۹۹ دلار دریافت می‌کنید.

 

این ساعت هوشمند جدید می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای والدینی باشد که به دنبال ترکیبی از سرگرمی و امنیت برای فرزندان خود هستند.

Fitbit Ace LTE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *