اخبار

آیفون ۱۶ پرو بزرگتر اما با تغییرات کمتر نسبت به آیفون 15 پرو

آیفون ۱۶ پرو

آیفون ۱۶ پرو بزرگتر اما با تغییرات کمتر نسبت به آیفون 15 پرو

به دلایلی از جمله انتشار تصاویر غیررسمی، آیفون ۱۶ پرو برای طرفداران فناوری موضوعی جذاب و مورد توجه است. با وجود کمی بزرگ‌تر بودن نسبت به مدل قبلی، تغییرات ظاهری آن نسبتاً کمتر به نظر می‌رسد، اما افزایش ابعاد کلی به آن هویتی جدید و متفاوت می‌بخشد. معمولاً در هر نسخه از گوشی‌های آیفون، تغییراتی در طراحی دوربین و فریم مشاهده می‌شود، اما با وجود اینکه طراحی دوربین در آیفون ۱۶ پرو نیز اندکی تغییر کرده است، اما این تغییرات به‌وضوح قابل مشاهده نیستند.

شایعات دربارهٔ امکان عمودی‌شدن چیدمان دوربین در مدل‌های آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس، جذابیت بیشتری به این محصولات می‌بخشد. افزون بر این، امکان استفاده از دوربین فوق‌عریض با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی، قدرت بهتری در ثبت تصاویر با کیفیت و بازتولید رنگ را در محیط‌های کم‌نور فراهم می‌کند. همچنین، قدرت پردازش بالاتری که از تراشه‌ی جدید A18 Pro انتظار می‌رود، اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها را بسیار پیشرفته‌تر خواهد کرد.

تمرکز بر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی در iOS 18، انتظارات را برای کاربران افزایش می‌دهد. این ویژگی‌ها ممکن است در کنفرانس WWDC معرفی شوند و برای کاربران جذابیت بیشتری ایجاد کنند. اما با وجود تمامی این شایعات و انتظارات، قیمت نهایی گوشی‌های آیفون ۱۶ هنوز معلوم نیست و امکان رونمایی از آنها در آخرین روزهای شهریور وجود دارد.

آیفون ۱۶ پرو آیفون ۱۶ پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *