اخبار

موتورولا در سال ۲۰۲۴ با تمام توان باز می‌ گردد

موتورولا

گوشی‌های جدید موتورولا در سال ۲۰۲۴ با پردازنده‌ی قدرتمند و ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته از راه می‌رسند.

در سال ۲۰۲۴، موتورولا با ورود به بازار گوشی‌ها، با ارائه پردازنده‌های قدرتمند و ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته، قدمی دیگر در جهت ارائه تجربه‌ی بی‌نظیر به کاربران برمی‌دارد. در ماه‌های مهر و آبان، کوالکام با معرفی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، فهرستی از برندهایی را که این تراشه قدرتمند را به کار خواهند گرفت، منتشر کرد و موتورولا به عنوان یکی از این برندها حضور گرفت.

در سال ۲۰۲۲، این شرکت قدیمی گام‌های مهمی در جهت توسعه بازار چین و سایر بازارها برداشت. اما در سال ۲۰۲۳، با معرفی گوشی‌های ریزر ۴۰، ریزر ۴۰ اولترا و موتو G34 5G در چین، این شرکت به نوآوری‌های جدید پا گذاشت.

چن جین، مدیر کل کسب‌وکار گوشی لنوو چین، جزئیات برنامه‌های motorola برای سال ۲۰۲۴ را افشا کرد و اعلام کرد که در پاسخ به فرصت‌ها و چالش‌های مطرح شده از سوی نمایشگرهای تاشو و مدل‌های بزرگ هوش مصنوعی، موتورولا در فرآیند تولید محصولات خود بازنگری کرده است.

گفته می‌شود که طراحی جذاب‌تر و ویژگی‌های هوش مصنوعی بهبودیافته در مدل‌های جدید گوشی‌های motorola ، به ویژه در سری X، کاربران را به تجربه‌ای نوین و الهام‌بخش می‌کشاند. همچنین، گوشی‌های سری S و سری G نیز از پیشرفت‌های چشمگیری برخوردار خواهند بود.

سال ۲۰۲۴ می‌تواند سالی مهم باشد که motorola طیف گسترده‌ای از محصولات خود را به‌روزرسانی کرده و جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سری X و سری S با برند Edge را به بازار جهانی عرضه کند. تا کنون، جزئیاتی از قیمت این گوشی‌ها در دسترس نیست، اما با انتظارات برای تجربه‌ی یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های بیشتر و جذابتر، انتظار می‌رود که موتورولا در سال ۲۰۲۴ نیز همچون سال‌های گذشته، توجه بسیاری را به خود جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *