اخبار

سیستم جدید اپل آیفون‌ را در داخل جعبه به آخرین نسخه iOS آپدیت می‌کند

آیفون‌

سیستم جدید اپل آیفون‌ را در داخل جعبه به آخرین نسخه iOS آپدیت می‌کند

اپل در حال توسعه یک سیستم ویژه است که به‌صورت بی‌سیم و بدون نیاز به خارج‌کردن گوشی از جعبه، قابلیت به‌روزرسانی سیستم‌عامل آیفونها را فراهم می‌کند. این نوآوری مخصوصاً برای خریداران آیفون‌های جدید که از آخرین نسخه iOS استفاده نمی‌کنند، بسیار جذاب و مفید خواهد بود. این مسئله به‌ویژه در مورد آیفون۱۵ به تازگی به چشم می‌خورد، زیرا آیفونهای این خانواده با iOS 17.0.1 عرضه شدند در حالی که سیستم‌عامل iOS 17 در دسترس بود.

به گفته منابع آگاه، اپل دارای یک دستگاه پد مانند اختصاصی است که به افراد مشغول به کار در فروشگاه‌های اپل ارائه می‌شود. این دستگاه به‌سادگی قابلیت به‌روزرسانی گوشی آیفون را از طریق قرار دادن جعبه گوشی بر روی آن فراهم می‌کند. این فرایند به‌صورت کاملاً بی‌سیم انجام می‌شود و کاربر نیازی به خروج گوشی از جعبه ندارد. بر اساس گزارش بلومبرگ، این سیستم ویژه اپل قرار است تا قبل از پایان سال جاری در فروشگاه‌های حضوری اپل عرضه شود.

این نوع به‌روزرسانی‌ها می‌تواند تجربه کاربری بهتری برای افرادی که تمایل به استفاده از آخرین نسخه سیستم‌عامل دارند، ایجاد کند و از نیاز به بروزرسانی دستی سیستم‌عامل خارج از جعبه گوشی جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *